TTS AC ve DC Katılımcı Memnuniyeti Anket Sonuçları

TTS 2017 yılı Ocak ayı itibariyle, değerlendirme ve gelişim merkezi operasyonu sonrasında, katılımcıların süreçten duydukları memnuniyeti anlamak ve işi geliştirmek için memnuniyet değerlendirme anketlerini başlattı. İlk 6 aylık anket sonuçlarına göre,

katılımcıların tüm kriterlerden duydukları memnuniyet 5 üzerinden 4,76 olarak gerçekleşti. Katılımcıların en memnun olduğu alan ise 4,93 puan ile “Bugün size karşı tarafsız ve objektif davranıldı mı?” kriteri oldu.

 

TTS Değerlendirme ve Gelişim Merkezi uygulamalarının sonunda tüm katılımcılara, süreçten duydukları memnuniyeti anlamak için bir memnuniyet anketi düzenlemektedir. Bu ankette katılımcılara aşağıdaki kriterler sorulmuştur:

  • Bugün sizce gelişiminiz için faydalı oldu mu?
  • Gelişim Merkezi Ekibimiz size yardımcı olabildi mi?
  • Bugün size karşı tarafsız ve objektif davranıldı mı?           
  • Size sunulan materyaller ve dokümanlar işinizi kolaylaştırdı mı?
  • Lojistik ve fiziki koşullar bugünü kolaylaştırdı mı?

 

Memnuniyet Değerlendirmesi

 

Search